دیدار بازیکنان تیم فوتسال 10 نفره فرزندان مهر با مدیرکل بهزیستی گیلان

صبح روز چهارم مهرماه بازیکنان تیم فوتسال 10 نفره فرزندان مهر با مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار کرده و کاپ مقام سوم کشوری خود را به ایشان تقدیم نمودند.

در این دیدار که با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی آقای سید مهدی خدمت بین دانا ، مسئول ستاد اقامه نماز حاج آقا نادم ، مسئول روابط عمومی خانم هاشمی و مسئول شبه خانواده خانم جهانی و کارشناسان تربیت بدنی و جمعی از مربیان انجام شد ، اعضاء تیم فوتسال زیر 14 سال بهزیستی ضمن معرفی و بیان اهداف ودیدگاه های خود برای آینده از مدیرکل و دست اندرکاران به پاس زحمات و حمایت هایشان تشکر نمودند .

در ادامه مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تبریک جهت کسب مقام سوم کشوری توسط این عزیزان عنوان کرد : علاوه بر کسب مقام قهرمانی که شایسته تقدیر می باشد ، در درجه اول رعایت موازین اخلاقی و جوانمردی برای ما در الویت کارهاست و حرکت به سمت اینکه اخلاق و جوانمردی و تمام جنبه های انسانی در ورزش رعایت گردد و به یقین سختی های موجود در امور ورزشی می بایست سبب تقویت فرد گردد بخصوص در ورزش قهرمانی که سختی و زحمات زیادی جهت کسب موفقیت بر دوش ورزشکار می باشد در زندگی شخصی به فرد درس زندگی می دهد و فرد به این باور می رسد که با تحمل سختی می تواند به موفقیت نائل شود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مایه بسی خرسندی است که دو تن از شما عزیزان برای حضور در تیم جوانان پایتخت دعوت شده اید و این دلیلی است بر اینکه ظرفیت انسان ها بی نهایت است و با موقعیت های مادی سنجیده نمی شود چرا که اگر با موقعیت مادی موفقیت حاصل می شد بسیاری از ثروتمندان ، جزء افراد موفق می بودند . شما می بایست الگو و درس خوبی برای دیگران باشید با کسب این موفقیت ها وظیف تان سنگینتر شده و باید از استعدادتان جهت شکوفایی هرچه بیشتر استفاده نموده و جهت ارتقآء وضعیت موجود بکوشید . حضور شما در این مسابقات مایه افتخار ماست و حتی اگر بدون جام هم باز می گشتید تلاش شما مایه مباهات همه ماست .  

در انتها با اهداء لوح تقدیر ، برای همه فرزندان بهزیستی آرزوی توفیق ، مفید بودن در جامعه ، تجربه آسایش و آرامش نموده و عوامل ، مربیان و دست اندرکاران آنان نیز تشکر و قدردانی نمود .

کد خبر 5338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد