۱۵ تیرماه، شهریه‌ مهدهای کودک تعیین تکلیف می‌شود/ هیچ مهدکودکی حق افزایش شهریه‌ ندارد

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۱۵ تیرماه شهریه‌ مهدهای کودک تعیین تکلیف می‌شود، گفت: مهدهای کودک باید تا زمان ابلاغ منتظر بمانند و تا آن زمان هیچ مهدکودکی حق افزایش شهریه‌ها را ندارد؛ لذا در صورت گزارش تخلفات، برخورد لازم انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «حبیب‌الله مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری جلسات بهزیستی با سازمان حمایت از مصرف کننده و همچنین نماینده مهدهای کودک در ارتباط با تعیین شهریه مهدهای کودک، گفت: این جلسات در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه استان‌های مختلف میزان افزایش شهریه خود را اعلام کرده اند، گفت: میزان شهریه استان‌ها و مناطق مختلف و همچنین براساس موقعیت و مکان جغرافیایی متفاوت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۵ تیرماه شهریه‌ها تعیین تکلیف می‌شود، افزود: پس از ابلاغ شهریه‌ها توسط سازمان بهزیستی بخشنامه جدید قابل اجراست و مهدها باید تا زمان ابلاغ منتظر بمانند و تا آن زمان هیچ مهد کودکی حق افزایش شهریه‌ها را ندارد؛ لذا در صورت گزارش تخلفات، برخورد لازم انجام می‌شود.

کد خبر 526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کبیری IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    مهد شادزی در هفت حوض، از اول تیرماه٩٨، شهریه هارو ٣٠ درصد رو زیاد کرده. به کجا باید بگیم؟؟
  • کبیری IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    کاش یه اطلاعیه در مورد میزان شهریه ها با توجه به درجه مهدها میدادین. الان مهد شادزی شهریه ای که میگیره خیلی بیشتر از مصوبه ای است که دیدیم.برای کودکستان 2، با افزایش ٣٠درصدی که خودشون از تیرماه اعمال کردن الان ماهی ١٣٨٠٠٠٠ میگیرن. کی باید رسیدگی کنه؟