کارفرمایان ۲۴۰ مددجوی بهزیستی تهران را شاغل می‌کنند

تهران- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گلریزان اشتغال مددجویان در شهریورماه جاری گفت: در این طرح کارفرمایان برای اشتغال ۲۴۰ مددجو تعهد دادند.

مهشید چوبکار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ در همین راستا مددجویان به کارفرمایان برای امضای قرارداد معرفی شدند.

وی اضافه کرد: این طرح برای نخستین‌ بار در کشور در این استان و شهرستان‌های تابعه آن به اجرا درآمد تا زمینه ایجاد اشتغال مددجویان فراهم شود.

چوبکار تاکید کرد: ثبات اشتغال برای مددجویان بهزیستی مهم است از این رو بعد از سه ماه کارشناسان بهزیستی قراردادهای امضا شده را مورد بررسی قرار خواهند داند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: بهزیستی از کارفرمایی که اقدام به امضای قرار داد با پنج مددجو به مدت پنج سال کرده باشند حمایت کرده و تسهیلات و خدمات بیمه ای ارائه می کند.

وی با بیان این که بانک‌های عامل تعهد کرده‌اند که امسال ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت‌کنند اظهار داشت: ۵۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند تا از این خدمات بهره مند شوند.

چوبکار افزود: در پایان مهرماه از بانک های عامل استعلام می گیریم تا از روند پرداخت تسهیلات به مددجویان مطلع شویم.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران از ایجاد اشتغال در سامانه کارا برای مددجویان خبر داد و گفت: حدود ۱۹۰ تن از مددجویانی که ثبت نام و به بانک ها جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند که امیدوایم بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

کد خبر 5098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد