بازدید مدیر کل و کارشناسان دفتر امور  آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان دامغان

پشرفت خدمات اورژانس اجتماعی شهرستان دامغان در کنترل و کاهش خودکشی قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دکتر رضا جعفری مدیر کل و کارشناسان دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با همراهی ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، خانم امیر جان معاون امور اجتماعی ضمن حضور در اداره بهزیستی شهرستان دامغان و دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان از مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان بازدید داشتند.
در  بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی برخی پروندهای  مورد بررسی قرار گرفت.


مدیر کل در این دیدار از زحمات و تلاشهای کارشناسان اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و کارشناسان  گزارشی از عملکرد اورژانس  اجتماعی و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد اورژانس اجتماعی ارائه دادند.


مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان دشت: با تلاش و پیگیری مسئولین کشوری مبنی بر راه اندازی واحد اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر  الحمد لله اداره کل بهزیستی استان سمنان توانست در شهرهای سمنان شیفت صبح و عصر و شب و شهرستانهای گرمسار دامغان و شاهرود در دو نوبت صبح و عصر خدمات  خود را در حوزه اجتماعی به جامعه  هدف و عموم گسترش دهد.


مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان امور اجتماعی کشور: با توجه پیشرفت دنیای ارتباطات و گسترش برخی از ابعاد آسیب های اجتماعی  خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی توانسته است خدمات قابل توجهی به عموم ارائه دهد.
رضا جعفری تلاش چشمگیر کارشناسان اورژانس اجتماعی در کنترل و کاهش آسبیهای اجتماعی  علی الخصوص در بخش خود کشی شهرستان دامغان را نشان دهنده خدمات تخصصی  و موفق اورژانس اجتماعی و قابل تقدیر دانست.

مصاحبه با خبرگذاری ایرنا یکی دیگر از برنامه های دکتر جعفری در شهرستان دامغان نیز بود .
 

کد خبر 5020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد