با حضور سرپرست بهزیستی مازندران در مهد کودک نسترن؛ زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد

همزمان با اولین روز از ماه مهر با حضور دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران و جمعی از معاونین در مهد کودک نسترن به نمایندگی از کلیه مهدهای کودک استان زنگ آغاز سال تحصیلی بصورت نمادین نواخته شد.

همزمان با اولین روز از ماه مهر با حضور دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران و جمعی از معاونین در مهد کودک نسترن به نمایندگی از کلیه مهدهای کودک استان زنگ آغاز سال تحصیلی بصورت نمادین  نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه ترویج امور فرهنگی و آموزه‌های دینی در مهدهای کودک امسال توسط سازمان بهزیستی  در بسته های آموزشی تخصصی در مهدهای کودک ارائه میشود گفت: سنگ بنای رشد و تعالی از مهدهای کودک شروع می شود از این دوره به عنوان دوره حساسی یاد کرد که اصول اخلاق انسانی و رفتار مدیران و مربیان بر رفتار کودک تا آخر عمر تاثیر گذار است .

گفتنیست در حاشیه این مراسم مقرر شد تفاهم نامه ای مبنی بر قرار دادن مربیان مهدها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی روستایی فی مابین دکتر باقری به نمایندگی بهزیستی و دکتر ابراهیمی به نمایندگی از اداره کل بیمه عشایر و روستایی استان به امضا برسد.

کد خبر 4741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد