دیدار سرپرست بهزیستی مازندران با شهردار ساری

صبح امروز دکتر باقری به اتفاق کلیه معاونین با حضور در عمارت شهرداری با عباس رجبی شهردار ساری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری در این دیدار بر همکاری وتعامل سازنده بهزیستی و شهرداری ساری تاکید کرد و گفت: امیدوارم این همکاری ها علاوه بر خدمت رسانی هرچه بیشتر و دستیابی به اهداف مشترک ، به الگویی برای دیگر شهر ها بدل شود.

باقری با تاکید بر اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی در دسترسی همه احاد جامعه به امکانات موجود تصریح کرد: جامعه ای  پیشرفت میکند و به اهدافش می رسد که همکاری و مشارکت تک تک مردم در آن میسر باشد.

وی خواستار برگزاری دوره های آموزشی مشترک بین شهرداری ها و ادارات بهزیستی شد و خاطرنشان کرد: اگر دیگر نهاد ها و دستگاه ها در کنار بهزیستی وظایف خود را به درستی انجام دهند شاهد جامعه ای بانشاط و سالم خواهیم بود.

در ادامه رجبی شهردار ساری با اشاره به اقدامات مناسب شهرداری ساری در مناسب سازی معابر گفت: شهرداری همواره نگاه ویژه ای به معلولین داشته و طراحی و بازسازی اماکن عمومی آسایش و رفاه آنها را مدنظر دارد.

وی رعایت اصول مناسب سازی در پیاده رو های ساری را حاصل دوران مدیریت شهری دکتر باقری عنوان کرد و افزود: با شناختی که از سرپرست بهزیستی مازندران دارم وی همیشه دغدغه محرومین و معلولین جامعه را داشت و در تصمیم گیری ها این قشر جامعه را لحاظ میکرد.

کد خبر 4738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد