بهزیستی با تمامی امکانات در کنار جامعه کارگری است

دکتر باقری مشکلات و مسایل قشر کارگر را یکی از دغدغه های اصلی و مهم خود عنوان کرد و افزود: بهزیستی با تمامی امکانات، در کنار اهداف تشکل های کارگری نهایت همکاری را خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری با اشاره به اهداف مشترک بهزیستی و خانه کارگر در حمایت از قشر ضعیف جامعه گفت: یکی از اقدامات مهم بهزیستی در جهت توانمند سازی جامعه هدف ایجاد اشتغال پایدار است.

وی مشکلات و مسایل قشر کارگر را یکی از دغدغه های اصلی و مهم خود عنوان کرد و افزود: بهزیستی با تمامی امکانات، در کنار اهداف تشکل های کارگری نهایت همکاری را خواهد داشت.

سرپرست بهزیستی مازندران با بیان اینکه ضروریست به جای طرح مسئله و وعده های بی سرانجام وارد فاز عملیاتی شویم تصریح کرد: در بسیاری از مواقع تنها به طرح موضوع بسنده شده است در حالیکه گاها با یک برنامه ریزی واقع بینانه میتوان راهکارهای اجرایی ارائه داد.

باقری کارگران را مظلوم ترین قشر جامعه دانست و تصریح کرد: رشد جامعه مدیون تلاش های بی وقفه جامعه کارگری است اما متاسفانه انها در تخصیص امکانات مظلوم واقع شده اند.

نصرالله دریابیگی نیز با اشاره به دستآوردهای مناسبی که خانه کارگر برای رفاه حال کارگران داشته گفت: امکانات رفاهی، مراکز علمی کاربردی، کلاس های مهارت آموزی و خدمات درمانی رایگان تنها بخشی از انواع اقداماتی است که در سایه آن میتوان باری از دوش این قشر زحمت کش برداشت.

وی با بیان اینکه بخش اعظم جامعه هدف بهزیستی را کارگران تشکیل میدهند، به دشواری های معیشت در شرایط اقتصادی فعلی و همچنین مشکلات درمانی کارگران بعنوان دو مشکل اساسی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در استان بسیاری از پزشکان، داروخانه ها و آزمایشگاه ها از قبول دفترچه های تامین اجتماعی سرباز میزنند و این نبردی نابرابر در مواجهه با کارگران است.

کد خبر 4726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد