پرداخت شهریه و تهیه غذای گرم در مهد کودک های مناطق کم برخوردار توسط سازمان بهزیستی

بیات نژاد گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای تامین غذای گرم و شهریه مهد کودک ها در مناطق کم برخوردار توسط سازمان بهزیستی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «داریوش بیات نژاد» در آیین نواختن زنگ مهر مهد کودک های استان تهران که در مهد کودک ایران مهر برگزار شد، گفت: ماموریت مهدهای کودک آموزش و تربیت نسل آینده ایران اسلامی است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون جمعیت کودکان زیر هفت سال استان تهران یک میلیون و 700 هزار نفر می باشد و ما در سال گذشته در کنار توسعه کیفی توسعه کمی را نیز سرعت بخشیدیم و 846 مهد کودک با حضور بیش از 58 هزار کودک از آموزش های لازم بهره مند شدند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 250 میلیون تومان برای مهدهای حاشیه ای و تامین غذای گرم آنها هزینه شد و حدود 800 میلیون تومان نیز برای پرداخت شهریه کودکانی که دارای خانواده های کم برخوردار بودند، هزینه شده است.

بیات نژاد با بیان اینکه مهمترین رسالت سازمان بهزیستی توسعه و گسترش خدمات می باشد، گفت: بیش از هفت هزار و 500 شغل به واسطه ایجاد 846 مهد کودک ایجاد شده است و ما به دنبال این هستیم تا در مناطق کمتر برخوردار با هزینه کم و با ایجاد شرایط مناسب در جهت ارتقای کمیت، اشتغال ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها نباید از اولویت تعلیم و تربیت فرزندان خود به دلیل ناتوانی در تامین سرانه معیشتی صرف نظر کنند.

کد خبر 4705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد