زنگ مهر در مهدهای کودک بهزیستی استان مرکزی  نواخته شد

زنگ مهر، همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان و به طور نمادین در مهدکودک گلهای زندگی در حاشیه شهر اراک نواخته شد.

مدیرکل بهزیستی استان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس و مهدهای کودک اظهارداشت: ماموریت این نهادها آموزش و تربیت نسل آینده کشور است.

امینی افزود : هر سال اول مهرماه شروعی نو برای تلاش در مسیر رشد و تعالی کودکان، آینده‌سازان ایران اسلامی است؛ از این‌رو بهزیستی استان به عنوان تنها متولی مهدهای کودک به رسم هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید به صورت یکپارچه زنگ مهر را در مهدهای کودک سراسر کشور می‌نوازد.

این مقام مسئول  مهد کودک را فضای پرورش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان دانست و افزود: بازی کودکان نباید فدای موضوعات دیگر شود چرا که کودکان در قالب بازی و شادی، مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی را می‌آموزند .

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  با بیان اینکه حضور کودکان در مهدهای کودک اجباری نسبت و به اختیار خانواده است، تصریح کرد: همواره بهزیستی به خانواده‌ها توصیه می‌کند از فرصت‌های آموزشی ایجاد شده برای کودکان خود استفاده کنند.

 ایشان  با اشاره به اینکه سنگ بنای رشد و تعالی از مهدهای کودک شروع می شود ،از این دوره به عنوان دوره حساسی یاد کرد و افزود :  اصول اخلاق انسانی و رفتار مدیران و مربیان بر رفتار کودک تا آخر عمر تاثیر گذار است

کد خبر 4684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد