تهران | مدیرکل بهزیستی تهران: تعیین شهریه مهدهای کودک را به ما واگذار کنید

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه نرخ شهریه مهدهای کودک برای امسال هنوز تعیین نشده است گفت: این امر باید در حوزه اختیارات بهزیستی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داریوش بیات نژاد اظهارداشت: متولی تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که این مجموعه زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد؛ در حالی که هنوز نرخ امسال بر اساس تورم و نوع فعالیت مهدهای کودک ارائه نشده است.

وی افزود: تعیین نکردن نرخ شهریه ها جای گلایه دارد و اسباب نگرانی صاحبان مهدهای کودک و بلاتکلیفی خانواده ها را فراهم ساخته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: دلیل منطقی برای تأخیر در اعلام نرخ شهریه ها وجود ندارد و اعتقاد ما این است که شرایط باید به گونه ای باشد تا همانگونه که بهزیستی مسئول نظارت بر مهدهای کودک است نرخ شهریه را نیز تعیین کند.

وی با بیان اینکه نرخ شهریه ها هر سال باید در اسفند اعلام شود گفت: تعیین نکردن نرخ شهریه ها در کیفیت فعالیت مربیان اثر منفی می گذارد.

بیات نژاد خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مورد توجه سازمان بهزیستی توجه به مهدهای کودک است چرا که شخصیت کودکان در این سن شکل می گیرد اما سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان جنبه های دیگری را در اولویت قرار داده است.

به گفته وی اکنون حدود هزار مهدکودک در تهران مجوز فعالیت دارند.

کد خبر 468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد