استاندار قم تاکید کرد: ضرورت تقویت اورژانس اجتماعی در استان قم

استاندار قم با تاکید بر حل عملی آسیب های اجتماعی، بر ضرورت تقویت اورژانس اجتماعی در استان قم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در چهارمین کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی ، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به سیاست های کلان مدیریت استان در احصاء و حل آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: اجرای طرح های شناسایی و پیشگیری از بروز آسیبب های اجتماعی و تقویت اورژانس اجتماعی از جمله راهکار هایی است که می تواند نقش موثری در این حوزه ایفا کند.

استاندار قم با تاکید بر جایگاه مهم شهر مقدس قم، اضافه کرد: همه دستگاه ها و بخش های استان تحت مدیریتی جامع به امر پیشگری از آسیب های اجتماعی و پاکسازی سیمای شهر قم اهتمام دارند و لازم است تمام توان خود را در برقراری فضایی امن در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سلامت بکار برند.

سرمست تقویت دو مرکز اورژانس اجتماعی فعال در استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: راه اندازی یک مرکز اورژانس اجتماعی دیگر و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه خانواده ها با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقشی بسزائی در ایجاد خروجی مناسب در این زمینه خواهد داشت.

وی همچنین به بخشی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد احساس مسئولیت مدیران نسبت به فرد آسیب دیده در اجتماع اشاره و خاطر نشان کرد: هر یک از مسئولین باید با در نظر گرفتن خود، در جایگاه اقشار آسیب دیده، راهکارهایی را در پیش گیرند که نتیجه عملیاتی و کارساز در حل مسائل و آسیب های اجتماعی داشته باشد.

لازم به ذکر است با عنایت به مشکلات اعتباری اورژانس اجتماعی مقرر گردید از محل اعتبارات استانی کمبودهای موجود مرتفع گردیده و کلیه دستگاههای مرتبط نیز در این خصوص با بهزیستی همکاری لازم را معمول دارند.

کد خبر 4612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد