توزیع 6 هزار بسته نوشت افزار در پویش مشق مهر بهزیستی یزد

رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد از مشارکت خیرین یزدی در اجرای طرح پویش مشق مهر و توزیع 6 هزار بسته نوشت افزار بین کودکان نیازمند تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ زهرا شاه شوازی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس  خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی 6 هزار بسته لوازم التحریر مورد نیاز کودکان تحت پوشش این سازمان شامل: انواع دفتر، مدادرنگی، ست پرگار، مداد، خودکار، جامدادی، ماژیک وایت برد، مداد پاک کن، مداد تراش، دفترچه یادادشت، کیف و ... توزیع کردند.

وی در خصوص اجرای طرح پویش مهر گفت: این طرح برای دومین سال متوالی با هدف جلب مشارکت مردمی جهت تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و مناطق کم برخوردار از نیمه شهریور ماه آغاز و تا 10 مهر ادامه دارد.

شاه شوازی افزود: مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در استان اماده دریافت کمکهای مردمی و خیرین به کودکان نیازمند هستند.

وی همچنین از اجرای طرح پویش #مشق_مهر توسط بهزیستی کشور خبر داد و اظهار داشت: عموم مردم می توانند با شرکت در این پویش و اهدای کمکهای نقدی خود در تامین هزینه تحصیل کودکان نیازمند مشارکت داشته باشند.

وی در خصوص راههای مشارکت مردم در این پویش گفت: هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۳۰۰*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و ورود به اپلیکیشن آپ و انتخاب گزینه "مشق مهر" و همچنین ورود به سامانه پویش مهر به نشانی:  http://mosharekat.behzisti.ir/ کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

کد خبر 4600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد