به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل، در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور ضمن خوش آمد و گفتگو با حاضرین در کارگاه، با اهمیت دانستن همافزایی بیش از پیش کارشناسان و مدیران روابط عمومی با خبرنگاران و رسانه های دیداری و شنیداری تاکید کرد و گفت: برای ارتباط هرچه بیشتر با مردم و پذیرفتن نقد و پیشنهادات بیش از پیش از آنها، باید در کنار خبرنگاران و مددجویان تحت این سازمان بود.
مسعود آسیما، افزود: از بازه زمانی حضور در این جایگاه، سعی شد با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مثل سایت، فضایی را بوجود آوریم تا اخبار، اطلاع رسانی ها و سامانه های در اختیار، برای ارتباط دوسویه بروز رسانی گردد.
وی با اشاره به اقدامات بموقع و ضمن تقدیر از مدیران روابط عمومی در زمان وقوع سیل، گفت: با کار جهادی و خلوص نیت برای خدمتگزاری به مردم مطمعنا رضای خدا را در برخواهد داشت و در ستاد تلاش می کنیم ضمن ارزیابی درست و دقیق از عملکرد استان ها، جشنواره های مختلفی را چه از لحاظ تولیدی و محتوایی در راستای خدمتگزاری به جامعه هدف انجام دهیم.
نظر شما