زنگ بازگشایی مجدد  مهدهای کودک بهزیستی در استان زنجان بصدا درآمد

زنجان | همزمان با آغاز ماه مهرنزدیک به 6 هزار کودک زنجانی در158مهد کودک بهزیستی استان زنجان فعالیت آموزشی،نگهداری و پرورشی خود را آغاز نمودند.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، محمد محمدی در آغاز بازگشایی مهدهای کودک اظهار نمود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی کانون تولد و رشد کودک است و بخش مهمی از آموزه های شخصیتی، فکری و مهارتی از سوی نهاد خانواده در کودک بنیان گذاشته می شود و رعایت اصول تربیتی و حقوق کودکان پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده ها دارد.

وی  با اشاره به حضور 500 مربی ،158 موسس و 158 مسئول فنی در مهدهای کودک و همینطور کمک مربی یاداورشد :اهمیت دوران مهد و پیش از دبستان بسیار مهم است و اگر در زمینه سبک زندگی ، مهارتهای زندگی در کودکان سرمایه گذاری کنیم در سایر بخش ها نیز موفق خواهیم بود .

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح نمود: امسال شهریه های مهدهای کودک تا25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای یک، دو ،سه و چهار  ستاره متغیر است.

وی با اشاره به فعالیت 155 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان  افزود: والدین می توانند در صورت وجود هرگونه ابهام ، سوال و یا شکایت با سامانه پیامکی دفتر کودکان 3000012333  و همچنین 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل نمایند .

وی با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند ، خاطر نشان کرد : طبق بخشنامه ارسالی ، مهدهای کودک در ازای ارائه صبحانه ، ناهار به کودکان تعرفه تعیین شده را به همراه شهریه دریافت می نمایند و اخذ هرگونه وجه اضافی از والدین تخلف محسوب می گردد .

گفتنی است این مراسم با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل بهزیستی و جمعی از مسئولین بهزیستی زنجان در مهد کودک رفاه برگزار گردید .

کد خبر 4531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد