مراسم تجلیل از ورزشکار قهرمان تیر و کمان کشور برگزار شد

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به تاثیر زیاد ورزش در توانمندسازی معلولین و تاکید بر ورزش قهرمانی افزود : ورزش با افزایش اعتماد به نفس پل ارتباطی معلولین با جامعه است و همچنین در جهت تسریع روند بهبود اختلالات جسمی تاثیر بسزایی دارد.

دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران، به اتفاق معاونین اجتماعی، توانبخشی، پشتیبانی و مشارکت های مردمی با حضور در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی آرامش در مراسم تجلیل از رمضان بیابانی، قهرمان توانخواه رشته تیر و کمان شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر آرام کسب قهرمانی این ورزشکار توانخواه را افتخاری برای استان مازندران دانست و گفت : در هفته بهزیستی مراسم جامع و کامل تجلیل از ورزشکاران توانخواه برای تقدیر از تلاش و همت والای آنها برگزار خواهد شد .
وی با اشاره به تاثیر زیاد ورزش در توانمندسازی معلولین و تاکید بر ورزش قهرمانی افزود : ورزش با افزایش اعتماد به نفس پل ارتباطی معلولین با جامعه است و همچنین در جهت تسریع روند بهبود اختلالات جسمی تاثیر بسزایی دارد.
مدیر کل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد : جایی که ورزشکاران المپیکی در کسب مدال ناکام ماندند قهرمانان پارالمپیکی پرچم مقدس ایران را در صحنه های جهانی به اهتزاز درآوردند.
دکتر آرام با اشاره به تاثیر اعمال تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در به تعویق افتادن افتتاح استخر معلولین تصریح کرد : این استخر به زودی راه‌اندازی می‌شود و در اختیار معلولین استان قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است مدیر کل بهزیستی مازندران برای حمایت از ورزش معلولان مبلغ ۴۰ میلیون تومان به مرکز توانبخشی آرامش اهدا نمود.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران رمضان بیابانی، عضو هیات مدیره انجمن ضایعه نخاعی مازندران در مسابقات جهانی هلند مدال طلای تیمی و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تیر و کمان را کسب کرد.

کد خبر 450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد