۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

استقبال اهالی ذوق و طالب هنر سراسر کشور

اعلام حمایت مسئولان شهرستان مهدیشهر از آثار مددجوی هنرمند

با استقبال از اهالی ذوق هنر از آثار مددجوی هنرمند مهدیشهر مسئولان این شهرستان از وی اعلام حمایت کردند.
اعلام حمایت مسئولان شهرستان مهدیشهر از آثار مددجوی هنرمند

مسئولان شهرستان مهدی‌شهر با اعلام حمایت از مددجوی هنرمند و ضرورت توجه و سرمایه‌گذاری روی این افراد ، به ثمر رساندن هوش و استعداد معلولان را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان فرماندار مهدیشهر به همراه مسئولان این شهرستان از آثار هنری مددجوی هنرمند  این شهرستان بازدید داشتند.

امیر حسین کریمی دانش‌آموز ناشنوای دوره متوسطه مهدی‌شهر است که استعدادش در زمینه نقاشی توسط معلم رابطش کشف و با حمایت این دبیر، اکنون آثار زیبایی از او وارد بازار شده و اهالی ذوق از سراسر کشور طالب هنر طراحی چهره این هنرمند هستند.

حسن ارگی، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در این بازدید، با اعلام حمایت از این هنرمند و ضرورت توجه و سرمایه‌گذاری روی افراد مستعدی چون امیرحسین کریمی، به ثمر رساندن هوش و استعداد معلولان را مورد تأکید قرار داد.

ارگی اظهار کرد: باید با هماهنگی نهادهای مرتبط و تعامل بین‌بخشی برای این افراد انگیزه ایجاد و هنر آنان شکوفا شود.

فرماندار مهدی‌شهر به ضرورت الگو گرفتن دیگر معلولان از این دانش‌آموز مستعد اشاره و تصریح کرد: دیده شدن و به ثمر نشستن هنر و فعالیت امیرحسین زمینه خوداستقلالی را در دیگر معلولان فراهم می‌کند.

درخشنده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر نیز با اعلام حمایت از این دانش‌آموز و ارائه تسهیلات خوداشتغالی به این هنرمند در آینده بیان کرد: بهزیستی پس از اخذ مجوز در خصوص اشتغال این هنرمند اقدام خواهد کرد.

درخشنده به پرداخت هزینه‌های آموزشی این دانش‌آموز که به گفته والدینش پرهزینه است، اشاره و تصریح کرد: علاوه بر حمایت از این دانش‌آموز در بحث اشتغال، هزینه آموزشی و تأمین لوازم وی نیز اقدام خواهد شد.

سیداحمد پاکزادیان، رئیس شورای اسلامی شهرستان مهدی‌شهر نیز ایده جالب دایر کردن کلبه نقاشی را با حمایت بهزیستی مطرح کرد.

وی گفت: با تقبل هزینه ایجاد این کلبه توسط بهزیستی، کارهای مربوط به مکان‌یابی و جانمایی آن توسط شورای شهر پیگیری خواهد شد تا به‌عنوان محل دائمی در اختیار این نوجوان مهدی‌شهری قرار گیرد.

حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر، مدیر کمیته امداد شهرستان، معاون شهردار، رئیس شورای شهرستان، رئیس بهزیستی مهدی‌شهر و معاون آموزش و پرورش شهرستان میهمان امیرحسین شدند و ضمن اعلام حمایت از وی، وعده‌هایی را برای تضمین آینده شغلی او مطرح کردند.

این بازدید امیدواری خانواده امیرحسین که از قشر ضعیف جامعه هستند، را به همراه داشت و امیدواریم این وعده‌ها هر چه زودتر رنگ حقیقت به خود گیرد و خبرگزاری فارس نیز تا تحقق کامل اهداف پیگیر این موضوع خواهد بود.

با حمایت فرمانداری مهدی‌شهر مقرر شد تا این هنرمند به‌منظور طراحی چهره به ادارات معرفی شود.

 

 

 

کد خبر 449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد