۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
برگزاری طرح پویش مشق مهر

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای طرح پویش مشق مهر در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان گفت: طرح پویش مشق مهر برای دومین سال متوالی در سطح کشور و خراسان جنوبی در حال اجراست.

حسن رحیمی با اشاره به اینکه  این طرح از دوازدهم شهریور آغاز شده است و تا دهم مهر ادامه دارد. افزود: در آغاز سال تحصیلی کلیه خانواده‌ها درگیر تهیه نوشت افزار لوازم التحریر هستند که برخی از خانواده‌های نیازمند هم چشم انتظار مهربانی مردم هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان اظهار کرد: تا به الان حدود هزار و ۸۰۰ بسته از کمک خیرین و موسسات خیریه برای ۵ شهرستان تهیه شده است.

رحیمی عنوان کرد: این بسته‌ها شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه را به صورت کامل پوشش دادیم و شهرستان بشرویه را هم تقریبا تحت پوشش قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: تا کنون حدود ۵۰ درصد مناطق استان و دانش آموزان از این طرح بهره‌مند شدند که امیدواریم با کمک خیرین به ۱۰۰ درصد بهره مندی برسد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان ادامه داد: مردم با ورود به سامانه مشارکت‌های مردمی یا با شماره گیری # ۳۰۰*۷۳۳* و یا ورود به سامانه آپ در این طرح مشارکت کنند.

او در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون با شماره حساب ۴۰۰۰۹۱۴۳۴۵۲۰۱۰۱ آماده واریز هدایا و کمک‌های خیرین است.

کد خبر 4465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد