اهدا دو هزار و 600 بسته نوشت افزار و کیف ره آورد پویش "مشق مهر" در ایلام

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه اداره کل بهزیستی ایلام از اهدا دو هزار و 600بسته نوشت افزار و کیف در اجرای پویش ملی "مشق مهر" در این استان خبر داد.

نسرین شهبازی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این اقلام شامل مداد، دفتر، پاک کن، خودکار، کیف مدرسه و غیره بوده که از سوی افراد خیر داخل و خارج استان در قالب این پویش اهدا و بین دانش آموزان مددجوی شهرستانهای مختلف استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: این کمپین برای دومین‌ سال متوالی راه اندازی و از ۱۲ شهریور تا ۱۰ مهرماه سال جاری برای جمع آوری نوشت افزار برای کودکان مناطق کم برخوردار برقرار است.

وی اظهار کرد: هموطنان ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۳۰۰*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق اپلیکیشن‌ آپ با انتخاب گزینه "مشق مهر" کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه اداره کل بهزیستی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی، ضمن تقدیر از مشارکت افراد خیر در این طرح برای خدمات رسانی هرچه مطلوبتر به جامعه هدف از سایر هموطنان برای پیوستن به این کمپین دعوت کرد.

33هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

پایان/

کد خبر 4435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد