نشست هم اندیشی شورای پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس

نشست هم اندیشی شورای پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس با مدیرکل به مناسبت هفته دفاع مقدس با خضور مدیرکل بهزیستی گیلان جناب دکترحسین نحوی نژاد ، معاون پشتبیبانی و منابع انسانی آقای سید مهدی خدمت بین دانا ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اشاد بهزیستی گیلان آقای حبیب دوست ، مسئول امور ایثارگران اقای امام پناهی ، دبیر اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر استان حاج آقا نادم و فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد شاغل در بهزیستی استان در دفتر مدیرکل برگزار گردید.

در این نشست دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شنیدن نکته نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه و اعلام برنامه های تدوین شده در هفته دفاع مقدس توسط آقای حبیب دوست عنوان کرد : هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

وی افزود : ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : قسمت اعظم مشکلاات کشور ما فراموش کردن فرهنگ جبهه و جنگ می باشد ، باید در بهبود اوضاع کشور همگی بویژه ایثارگران بکوشند و کارهای ابتکاری انجام دهند دلسردی در ما بویژه فرزندان شهدا و ایثارگران نباید معنی پیدا کند . نظام جمهوری اسلامی ایران به داشتن همچنین فرزندانی افتخار می کند. شما از طلایه داران 8 سال دفاع مقدس هستید و از کسانی هستید که برای دفاع از ارزش های این نظام در همه صحنه هایی که نیاز است حضور فعال و به موقع خواهید داشت .

در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد بیان کرد : حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

کد خبر 4387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد