از روان شناس برجسته بین المللی تجلیل شد

دکتر رضا زمانی رئیس انجمن روانشناسی ایران، از سوی انجمن روان‌شناسی آمریکا به عنوان «روان‌شناس برجسته بین‌المللی» انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، به منظور تقدیر و تجلیل از خدمات وی، شب گذشته نشستی با حضور بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور و اعضای هیئت مدیره انجمن روانشناسی ایران در دفتر این  انجمن برگزار و لوح تبریک و تقدیر دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور به دکتر زمانی اهدا شد.

بهزاد وحیدنیا در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی کشور گفت: توسعه تعاملات با انجمن های علمی، تشکلات، موسسات صنفی و خدمات روانشناختی از اهداف مهم و جز استراتژی های سازمان بهزیستی کشور است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، افزود: همکاری های مشترک و تعاملات سازنده بین سازمان بهزیستی کشور و انجمن روان‌شناسان ایران در خصوص مداخلات روانی اجتماعی در بحران ها و ساماندهی و سازماندهی نیروهای داوطلب در این حوزه، در هماهنگی خدمت رسانی به جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این نشست در خصوص این مباحث و همچنین اجتماعی شدن خدمات سلامت روان و نقش موثر انجمن روان شناسی ایران در زمینه جریان سازی و شکل دهی آن، بحث و تبادل نظر شد.

وحیدنیا در پایان گفت: همکاری و مشارکت در برگزاری کنگره های علمی و موضوعات مرتبط در این حوزه، بخش دیگری از مباحث این نشست بود که در مورد آن نیز گفتگوهایی صورت پذیرفت.

کد خبر 4327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =