بیش از ۷۰ درصد از فضاهای شهری یزد مناسب سازی شده نیستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان یزد گفت: ارزیابی صورت گرفته از فضاهای شهری نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد از فضاهای شهری،ساختمان‌های اداری و پارک‌های یزد مناسب سازی شده نیستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان یزد گفت: ارزیابی صورت گرفته از فضاهای شهری نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد از فضاهای شهری،ساختمان‌های اداری و پارک‌های یزد مناسب سازی شده نیستند.
ناصر صباغزادگان با بیان اینکه در شهرستان یزد بیش از ۱۱ هزار معلول نیازمند به خدمات توانبخشی وجود دارد اظهار داشت: در سال‌های اخیر، در بسیاری از اماکن و فضاها اقداماتی جهت مناسب سازی صورت گرفته است، اما این اقدامات با شرایط  استاندارد تفاوت‌های زیادی دارد؛ به همین منظور نظارت بر ساخت و سازهای جدید در سطح شهر یزد را در اولویت اول برنامه‌های خود برای مناسب سازی فضای شهری قرار داده ایم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان یزد ادامه داد: در مرحله‌ی بعد نیز با رعایت اولویت فضاهایی که معلولان و گروه‌های هدف مناسب سازی؛ بیشترین مراجعه را به آن‌ها دارند، نسبت به مناسب سازی یا ارتقاء وضعیت آن‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های هدف نیازمند به مناسب سازی فضاهای شهری بسیار فراتر از جمعیت معلولان شهرستان است بطوریکه سالمندان، بیماران صعب العلاج، زنان باردار، جانبازان و کودکان نیز از جمله گروه‌های نیازمند به مناسب سازی فضای شهری هستند.

کد خبر 430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد