فرصت با هم بودن را غنیمت بدانید/ بهزیستی از تشکیل و توسعه گروه‌های همیار حمایت می‌کند

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید از خانه کودک و نوجوان نرجس خاتون شهرستان زرند بهزیستی از تشکیل و توسعه گروه‌های همیار حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از کرمان، «سعید بابایی» مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در دیدار با فرزندان خانه کودک و نوجوان پسر نرجس خاتون شهرستان زرند، گفت: فرصت با هم بودن را غنیمت بدانید و از این فرصت برای یاری به یکدیگر، همبستگی و پیشرفت استفاده کنید و سازمان از تشکیل گروه‌های همیار حمایت می‌کند.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در تشریح برنامه‌های دفتر امور کودکان و نوجوانان با تاکید بر ضرورت توانمندسازی فرزندان، افزود: نوع همراهی و مشارکت خیرین و شرکای اجتماعی در کرمان قابل تحسین است که این نشان‌دهنده همکاری‌های تعریف شده است.   

یادآوری می‌شود، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ضمن بازدید از شیرخوارگاه مادر، خانه کودکان و نوجوانان پسر صنعتی  و خانه کودکان و نوجوان دختر گلها در کرمان، خانه کودک و نوجوان دخترانه مهدیه الفاطمه(س) شهرستان زرند کرمان را افتتاح کرد.

کد خبر 4090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد