بهزیستی باید روند مناسب سازی ادارات و سازمان ها را مورد بررسی قرار دهد

جلسه شورای مناسب سازی با حضور استاندار ، مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و اعضاء شورای مناسب سازی استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد جواد فدایی استاندار کرمان با تاکید بر اجرای قوانین مناسب سازی گفت : بهزیستی باید روند مناسب سازی ادارات و سازمان ها را مورد بررسی قرار دهد .
استاندار با تاکید بر فراهم کردن شرایط حضور معلولین و سالمندان در محیط های عمومی و ادارات عنوان کرد : مسئولان باید خودشان را جای معلولین بگذارند و مناسب سازی را از اولویت های کاری خود قرار دهند .
فدایی استاندار با بیان اینکه دستگاه های اداری استان باید از فعالیت های مناسب سازی خود گزارش کتبی ارائه نمایند اظهار داشت : این گزارشات باید توسط کارشناسان بررسی شود تا زمینه حضور معلولین – سالمندان  در جامعه فراهم شود .
عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این جلسه با تاکید بر رفع موانع مناسب سازی گفت : شناسایی محیط هایی که نیازمند مناسب سازی می باشند می تواند به مشارکت و حضور سالمندان و معلولین در جامعه کمک کند .
صادق زاده مناسب سازی محیط را یک موضوع چند وجهی دانست و عنوان کرد : برای تحقق این مهم همکاری های فرابخشی بین ادارات و سازمان ها و همچنین طراحی فضا ها برای رفاه افراد دارای محدودیت را می طلبد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بخشی از اعتبارات استان برای مناسب سازی محیط اختصاص داده شد خاطر نشان کرد : امیدواریم امسال نیز از چنین اقداماتی در راستای توانمندسازی معلولین حمایت شود .

کد خبر 4084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد