ضرورت برگزاری دوره های آموزشی معرفتی برای مدیران و مربیان مهدهای کودک در تربیت صحیح اسلامی کودکان

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه،  دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی کشور دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که  در دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد ، حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اینکه موسسه غدیر شناسی فعالیت خود را از سال 89 آغاز کرده و هم اکنون در بیش از 51 شهر کشور نمایندگی دارد ، اظهار داشت :موسسه غدیر شناسی با رویکرد آموزشی و با هدف برگزاری کلاس های معرفتی با موضوعات دینی و ولایت شناسی توانسته در مدت 9سال بیش از 18 هزار نفر را در موضوعات مختلف مذهبی آموزش دهد.

وی با بیان اینکه تربیت دینی و مذهبی فرزندان می بایست از همان سنین کودکی شروع شود ، گفت: برگزاری دوره های آموزشی معرفتی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک می تواند زمینه مناسب را برای فراهم کردن تربیت صحیح اسلامی در مهدهای کودک ایجاد کند.

حجت الاسلام شاه آبادی گفت: فعالیت آموزشی می بایست داری خروجی هدفمند و تعریف شده باشد و ما معتقدیم که آموزش های بلند مدت و حضوری می تواند در هدفمند شدن آموزش موثر باشد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های آموزشی موسسه غدیر شناسی در مباحث دینی و معرفتی، گفت: روشها و شیوه های آموزشی موضوعات دینی می بایست طوری باشد که بتواند بر مخاطب تاثیر گذار بوده و در میان افراد انگیزه ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش به صورت چهره به چهره می تواند بازدهی بیشتری داشته باشد، افزود :زمانی در آموزشهای مذهبی و دینی می توانیم موفق  باشیم که شرایط و بستر مناسب را برای حضور داوطلبانه افراد در این دوره ها فراهم  کنیم.

کد خبر 4072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد