قم /فراخوان واگذاری طرح غربالگری شنوایی کودکان 3تا  5 سال کودکان مهدهای کودک استان قم

اداره کل بهزیستی قم در نظر دارد طرح غربالگری شنوایی کودکان 3تا 5سال برای انجام معاینه و غربالگری شنوایی کودکان این رده سنی در مهدهای کودک استان را از طریق فراخوان واگذار نماید. موسسات و یا شنوائی سنجهای متقاضی انجام طرح می توانند در صورت داشتن شرایط ذیل از تاریخ درج فراخوان تا پایان شهریور جهت ارائه درخواست و مدارک به دفتر پیشگیری از معلولیتها ی اداره کل بهزیستی قم به نشانی قم 75 متری عمار یاسر مجتمع ادارات ، اداره کل بهزیستی ، دفتر پیشگیری از معلولیتها مراجعه نمایند .

اداره کل بهزیستی قم در نظر دارد طرح غربالگری شنوایی کودکان 3تا 5سال برای انجام معاینه و غربالگری شنوایی کودکان این رده سنی در مهدهای کودک استان را از طریق فراخوان واگذار نماید. موسسات و یا شنوائی سنجهای متقاضی انجام طرح می توانند در صورت داشتن شرایط ذیل از تاریخ درج فراخوان تا پایان شهریور جهت ارائه درخواست و مدارک به دفتر پیشگیری از معلولیتها ی اداره کل بهزیستی قم  به نشانی قم 75 متری عمار یاسر مجتمع ادارات ، اداره کل بهزیستی ، دفتر پیشگیری از معلولیتها مراجعه نمایند .

شرایط متقاضیان شرکت در طرح به شرح ذیل است:

- موسسات متقاضی باید دارای پروانه تاسیس از بهزیستی استان باشند و ادیولوژیست های متقاضی نیز باید دارای پروانه فعالیت معتبر از وزارت بهداشت باشند.

- اولویت با موسساتی است که در هیات مدیره دارای کارشناس ادیولوژیست باشند و یا سابقه فعالیت در امر غربالگری شنوایی را داشته باشند.

- رعایت تعرفه های معاونت پیشگیری (تعرفه غربالگری شنوایی کودکان 3تا5 سال در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی مبلغ 000/150ریال است )

        -  رعایت دستورالعملهای  طرح غربالگری کوکان 3 تا 5 سال مهدهای کودک شهری و روستایی تحت نظارت بهزیستی قم

         -   پیگیری کودکان مشکوک در مراحل مختلف

         -  انجام تستهای اتوسکوپی ،تمپانومتری و ادیومتری( مطابق دستورالعمل)

روابط عمومی بهزیستی استان قم

کد خبر 4063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد