عملکرد امروز بهزیستی سیستماتیک و شفاف است

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با استاندار اصفهان ابراز داشت: عملکرد امروز بهزیستی سیستماتیک و شفاف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، "وحید قبادی دانا" معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با " عباس رضایی" استاندار اصفهان ابراز داشت: برنامه محوری، عملکرد سیستماتیک و شفافیت سازی سرلوحه فعالیت بهزیستی است.
وی، با بیان اینکه عملکرد موردی مانع از بهره وری منابع است، گفت: امروز با رویکرد سیستماتیک و شفاف سازی تمامی فعالیت ها با استفاده از متخصصین درون و برون سازمانی به دنبال افزایش بهره وری سازمانی و بهبود مدیریت منابع هستیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: شفافیت آماری فعالیت ها و مراکز تخصصی تحت نظارت سازمان و بهبود هزینه کرد منابع از اثرات این رویکرد است.

پیشگیری از آسیب های اجتماعی تعامل همگانی می طلبد
استاندار اصفهان نیز در این در دیدار با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تعامل همگانی را می طلبد، گفت: امروز استان با وجود محدودیت های مختلف بویژه محدودیت های ناشی از نگاه و باور غلط نسبت به سطح برخورداری استان؛ با همراهی مردم، مسائل مختلف استان مدیریت شده است.
عباس رضایی ضمن تقدیر از فعالیت های اثر گذار بهزیستی در استان، افزود: مدیریت، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛ یک برنامه مدون با مشارکت همه دستگاه های دولتی با استفاده از پتانسیل بالای بخش خصوصی، خیرین و سمن های فعال در حوزه اجتماعی را می طلبد.
وی، با اشاره به توان بالای استان در جذب گردشگر، بر افزایش  کمک به سمن های فعال در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
 

کد خبر 4015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد