کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای افزایش سطح سلامت روانی اجتماعی جامعه اولویت بهزیستی است

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با استاندار اصفهان با بیان طرح‌های بهزیستی در محلات حاشیه‌ای شهرهای بزرگ، گفت: مدیریت، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق برای افزایش سطح سلامت روانی اجتماعی جامعه از اولویت فعالیت‌های بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از بهزیستی اصفهان، «وحید قبادی دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با «عباس رضائی» استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید زیادی به مسئولان نظام برای حل آسیب‌های اجتماعی دارند، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی موضوع پیچیده ای است که نه تنها نسل‌های فعلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه برای نسل‌های آینده نیز تهدید جدی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به تنوع، فراوانی و رشد آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره و بیان کرد: بهزیستی در خط مقدم این حوزه در وهله نخست؛ پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و در مرحله بعد مداخله بهنگام، علمی و تخصصی با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند نهادهای مردمی و گروه‌های کارشناسی و اجتماع‌محور را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

وی با بیان طرح‌های بهزیستی در محلات حاشیه‌ای شهرهای بزرگ، در پایان یادآور شد: مدیریت، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق برای افزایش سطح سلامت روانی اجتماعی جامعه از اولویت فعالیت‌های بهزیستی است.

کد خبر 4012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد