استفاده حداکثری از بستر فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در همایش دو روزه علمی _ کاربردی معاونین امور توانبخشی بهزیستی سراسر کشور در خزرآباد پرداخت الکترونیک یارانه مراکز توانبخشی شبانه‌روزی را اقدامی مناسب دانست و گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از مباحث علمی روز بالاخص فناوری اطلاعات در جهت ارائه خدمات بهتر نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، همایش دو روزه علمی _ کاربردی معاونین امور توانبخشی بهزیستی سراسر کشور با حضور «محمد نفریه» معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، «سید سعید آرام» مدیرکل بهزیستی مازندران، و جمعی از مدیران ستادی و معاونین توانبخشی بهزیستی استان‌ها در مجتمع شهید بهشتی ساری برگزار شد.

«محمد نفریه» معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حوزه توانبخشی بزرگترین حوزه عملیاتی بهزیستی و تنها متولی قشر گسترده‌ای از جامعه، نیازمند بازنگری و تغییر رویکرد در فعالیت‌ها دارد، گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از مباحث علمی روز بالاخص فناوری اطلاعات در جهت ارائه خدمات بهتر نهایت استفاده را ببریم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، تدوین سیاست‌های حوزه توانبخشی را یکی از برنامه‌های این همایش دانست و افزود: با توجه به مشکلات ناخواسته و فشار مضاعف اقتصادی نیاز به سیاستگذاری و برنامه‌ریزی‌های دقیقی داریم تا اقدامات حمایتی از قشر ضعیف جامعه را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی با اشاره به اعمال شدیدترین تحریم‌ها و مشکلاتی که سیل پایان سال برای کشور به همراه داشت، تصریح کرد: در حال حاضر ناخواسته وارد جنگی اقتصادی شده‌ایم و آسیب‌پذیرترین اقشار در این جنگ، قشر حمایتی و جامعه هدف بهزیستی هستند.

نفریه ادامه داد: مدیریت فضای فعلی و حمایت از قشر ضعیف جامعه برنامه‌های ویژه‌ای را می‌طلبد و برای عبور از مصائب و مشکلات پیش‌رو به همدلی، هماهنگی و همکاری بیشتر در راستای دفاع از گروه هدف نیازمندیم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور پرداخت الکترونیک یارانه مراکز توانبخشی شبانه‌روزی را اقدامی مناسب دانست و در عین حال وجود بیش از 3 هزار مددجوی مازاد را چالش بزرگی در این زمینه عنوان کرد و گفت: در مورد کمبودها و چالش‌ها تصمیم‌های مناسبی اتخاذ شده که به زودی این مشکلات مرتفع می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر استفاده حداکثری از خدمات در بستر الکترونیک، یادآور شد: با منابع اندک و امکانات موجود هم می‌توان رضایت بیشتری در جامعه هدف ایجاد کرد.

کد خبر 393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام من ۲۸ سال زیر نظر بهزیستی استان فارس شهر شیراز هستم که کمسیون پزشکی متوسط دارم که نه حقوق دارم وبرای بیمه کار گری رفتم که طب کار برام زده کار افتادگی توان ریختن بیمه ازاد برای بازنشستگی ندارم الان ۳۰سالم شده نمیدونم چیکار کنم رفتم بهزیستی یک شماره حصاب از ما گرفتن که حقوق بدن که میگن هنوز تایید نشده رفتم برای کار افرینی اسم نوشتم هیچ خبری نیست خواهشن اگر میشه یه پیگیری بکنید که مشکل از کجاست