پیام مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به مولف کتاب فرهنگ و معلولیت

زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی طی پیامی از دکتر امیر مولوی مولف کتاب فرهنگ و معلولیت قدردانی نمود متن پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر امیر مولوی

با سلام و احترام بی تردید آنان که در مسیر راهیابی به وادی نور و معرفت گام می نهند، با آفرینش آثار ماندگار مکتوب، بر چرخ نیلوفری فراز می آیند و با دانش خویش جامعه خود و بشریت را به روشنای نور راه می برند و با تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر جهت تولید و اشاعه علم و معرفت تلاش می نمایند شایسته تقدیرند.

بی شک نگارش کتاب فرهنگ و معلولیت در بالا بردن فرهنگ اجتماعی و تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت نقش به سزایی دارد ؛ تغییر در هنجارها، ارزش‌ها و فرهنگِ مردم نسبت به معلولیت و افراد دارای معلولیت منجر به تغییر در فرهنگ جامعه می گردد و از دیدگاه همین فرهنگ است که شاخص‌ها و ملاک‌های منزلت اجتماعی تعیین می‌شوند و بنابراین خود فرد دارای معلولیت و جامعه می پذیرند که معلولیت، ناتوانی و از کار افتادگی نیست و نگرش‌ها، قضاوت‌ها، برداشت‌ها و در کل فرهنگ جامعه تغییر می یابد.

خداوند منّان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسئولیت پذیری با رویکرد آفریدن فرداهایی بهتر و برتر در عرصه های مختلف آموزشی و فرهنگی تلاش می کنند را ارزانی فرمود .

در همین راستا بر خود لازم می دانم از تلاش و کوشش شما نویسنده کتاب فرهنگ ومعلولیت جناب آقای دکترامیر مولوی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم . رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه،گرما بخش زندگیتان و موفقیت روز افزون قرین لحظه های نابتان باد. 

                                             زهرا امینی

                            مدیر کل بهزیستی استان مرکزی

کد خبر 3907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد