اجرای طرح پویش مشق مهر در شهرستان خدابنده

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده خبر داد : در آستانه بازگشایی مدارس، 50 بسته لوازم التحریربه ارزش 50 میلیون ریال به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خدابنده تحویل داده شد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خدابنده،عصمت نصیری قیداری به پویش مشق مهر اشاره کرد و افزود : این طرح با هدف جلب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم التحریر و لباس برای دانش آموزان نیازمند از نیمه شهریور ماه آغاز و تا 10 مهر ادامه خواهد داشت .
این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش میکنیم دانش آموزان بی بضاعت بهزیستی همرنگ با سایر دانش آموزان سال تحصیلی خوبی را آغاز کنند ادامه داد:ارزش هر بسته لوازم التحریر یک میلیون ریال است که متناسب با دوره آموزشی هر دانش آموز بین آنها توزیع شد.
وی همچنین به اهمیت مشارکت بخش غیر دولتی در جلب مشارکت مردمی نیز اشاره کرد و افزود: تمامی مراکز مردم نهاد وابسته به بهزیستی آماده دریافت کمکهای مردمی در طرح پویش مشق مهر هستند تا بهار تعلیم و تربیت سبزتری برای این عزیزان بوجود آورند.
نصیری خاطر نشان کرد  : مردم نیکوکار برای کمک به تهیه نوشت افزار جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند، می توانند از طریق شماره کارت مجازی5029081010321806   کمک های نقدی خود را برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان کم برخوردار واریز نمایند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده همچنین به استقرار پایگاه جمع آوری نذورات مردمی در ایام عاشورا و تاسوعا اشاره کرد و افزود:در این ایام 300 کیلو گوشت قربانی جمع آوری شده بعد از بسته بندی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

کد خبر 3880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد