۳۱ مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «کاما»

نخستین جشنواره ملی «کاما» کتاب افراد دارای معلولیت ایران، با هدف توجه جامعه به معلولان کشور، شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر حوزه افراد دارای معلولیت، تقدیر از آثار برتر معلولان اهل قلم و تقدیر از آثار برتر نویسندگان، پژوهشگران و مترجمان در موضوع انواع معلولیت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، محورهای نخستین جشنواره ملی «کاما» عبارت از آسیب‌های اجتماعی مربوط به انواع معلولیت، روان‌شناسی مشاوره و پیشگیری از انواع معلولیت، شهرسازی و فضاهای شهری و مناسب‌سازی آن‌ها برای افراد دارای معلولیت، تربیت بدنی و فضاهای ورزشی و مناسب‌سازی آن‌ها برای افراد دارای معلولیت، پزشکی مرتبط با افراد دارای معلولیت، ادبیات داستانی، شعر، هنر، تاریخ و... (شامل آثار افراد دارای معلولیت) و کتاب‌های نشر بریل است.

آثار ارسالی به این جشنواره باید برای نخستین بار در پنج سال اخیر (۱۳۹۷-۱۳۹۳) منتشر شده باشند و کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. همچنین، آثاری در این جشنواره داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را پر کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ آثار خود را به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان اراک، پلاک ۴۶، طبقه همکف ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای http://adlhamgam.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۱۳۶۶۳- ۰۲۱و ۸۸۹۰۶۶۷۰- ۰۲۱ تماس بگیرند.

* برای دریافت کاربرگ شرکت در نخستین جشنواره ملی کاما برای اشخاص حقوقی اینجا کلیک کنید!

* برای دریافت کاربرگ شرکت در نخستین جشنواره ملی کاما برای اشخاص حقیقی اینجا کلیک کنید!

کد خبر 380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =