الزام بر مناسب‌سازی ساختمان‌های موسسات خدمات گردشگری و مسافرتی برای دسترس‌پذیری معلولین و سالمندان

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور از الزام وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به موسسات خدمات گردشگری و مسافرتی مبنی بر مناسب‌سازی ساختمان محل فعالیت برای دسترس‌پذیری معلولین و سالمندان خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک سرفصل‌های آموزشی مرتبط با مناسب‌سازی محیط و اماکن عمومی در دوره‌های آموزشی هتل‌داران و روسای اتحادیه‌ها و ... گنجانده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «ابراهیم کاظمی مومن‌سرایی» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با بیان اینکه در اجرای مصوبه هشتمین جلسه ستاد مناسب‌سازی کشور، نشست مشترکی با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص مناسب‌سازی اماکن گردشگری برگزار شد، گفت: در این نشست الزام وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هنگام صدور یا تمدید مجوز تمامی خدمات گردشگری و مسافرتی بر مناسب‌سازی ساختمان محل فعالیت برای دسترس‌پذیری معلولین و سالمندان مصوب شد.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با اشاره به فعالیت کارگروه مشترک فی مابین دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی و وزارت متبوع، ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک موضوعات و مطالب آموزشی مرتبط با مناسب‌سازی محیط و اماکن عمومی در سرفصل‌های دوره‌های آموزشی هتل‌داران و روسای اتحادیه‌ها و سایر گروه‌های مرتبط گنجانده خواهد شد.

کد خبر 3718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =