به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری با بیان اینکه هم اندیشی و تبادل تجربیات نقش موثری در ارتقا سطح کیفی خدمات دارد گفت: علی رقم شرح وظایف گسترده بهزیستی و شمولیت عامه مردم جامعه در این خدمات، متاسفانه شناخت درستی از میزان این فعالیت ها وجود ندارد و حتی متخصصین جامعه نیز بهزیستی را صرفا بعنوان یک نهاد حمایتی میشناسند.
وی خدمت در بهزیستی را توفیقی از جانب خداوند عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم در بهزیستی مقام و منصب وجود نداردبلکه همگی با هدفی مشخص برای خدمت به محرومین جامعه گمارده شده ایم.
سرپرست بهزیستی مازندران اداره پذیرش و هماهنگی را درگاه و پیشانی سازمان دانست و اذعان کرد: نوع رفتار و طریقه گفتار همکاران پذیرش و هماهنگی بعنوان منش کل سازمان در اذهان مردم نقش میبندد و به همین واسطه تکریم ارباب رجوع در این حوزه اهمیت دو چندان دارد.
وی خاطرنشان کرد: با تبادل تجربیات، تعامل سازنده و همفکری، چالش های موجود را شناسایی کنید و سازمان را در مسیر اهدافش حفظ کنید.
باقری در پایان ضمن قدردانی از حضور دکتر امیری رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در این جلسه با اشاره به طرح مراکز + زندگی در جهت سهولت هر چه بیشتر مردم در دریافت خدمات بهزیستی تصریح کرد: استانهای شمالی این آمادگی را دارند تا بصورت پایلوت کشوری این مراکز که زیر مجموعه ادارات پذیرش و هماهنگی محسوب میشوند را راه اندازی نمایند.
در ادامه دکتر امیری رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، دستیابی ادارات پذیرش به مقصد معین را در گرو همیاری دیگر حوزه ها دانست و گفت: ادارات پذیرش بعنوان ورودی چرخه فعالیت های سازمان، با شناخت درست از شرح وظایف دیگر حوزه های تخصصی میتوانند ارجاع مناسب و نتیجه مندی مناسب را به دنبال داشته باشند.
وی همچنین خواستار نظام مند شدن ملاقات های مردمی با مدیران کل، انتقال درست و به هنگام پرونده ها، بازنگری شیوه نامه میز خدمت و بررسی رویکرد های فعلی برای ارتقا سطح کیفی خدمات شد.
نظر شما