جلسه هم اندیشی روسای ادارات پذیرش و هماهنگی منطقه چهار کشور برگزار شد

جلسه هم اندیشی روسای ادارت پذیرش و هماهنگی منطقه چهار کشور با حضور دکتر امیری رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، دکتر باقری سرپرست اداره کل بهزیستی استان مازندران و روسای ادارات پذیرش استانهای سمنان، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری با بیان اینکه هم اندیشی و تبادل تجربیات نقش موثری در ارتقا سطح کیفی خدمات دارد گفت: علی رقم شرح وظایف گسترده بهزیستی و شمولیت عامه مردم جامعه  در این خدمات، متاسفانه شناخت درستی از میزان این فعالیت ها وجود ندارد و حتی متخصصین  جامعه نیز بهزیستی را صرفا بعنوان یک نهاد حمایتی میشناسند.

وی خدمت در بهزیستی را توفیقی از جانب خداوند عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم در بهزیستی مقام و منصب وجود نداردبلکه همگی با هدفی مشخص برای خدمت به محرومین جامعه گمارده شده ایم.

سرپرست بهزیستی مازندران اداره پذیرش و هماهنگی را درگاه و پیشانی سازمان دانست و اذعان کرد: نوع رفتار و طریقه گفتار همکاران پذیرش و هماهنگی بعنوان منش کل سازمان در اذهان مردم نقش میبندد و به همین واسطه تکریم ارباب رجوع در این حوزه اهمیت دو چندان دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تبادل تجربیات، تعامل سازنده و همفکری، چالش های موجود را شناسایی کنید و سازمان را در مسیر اهدافش حفظ کنید.

باقری در پایان ضمن قدردانی از حضور دکتر امیری رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در این جلسه با اشاره به  طرح مراکز + زندگی در جهت سهولت هر چه بیشتر مردم در دریافت خدمات بهزیستی تصریح کرد: استانهای شمالی این آمادگی را دارند تا بصورت پایلوت کشوری این مراکز که زیر مجموعه ادارات پذیرش و هماهنگی محسوب میشوند را راه اندازی نمایند.

در ادامه دکتر امیری رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، دستیابی ادارات پذیرش به مقصد معین را در گرو همیاری دیگر حوزه ها دانست و گفت:  ادارات پذیرش بعنوان ورودی چرخه فعالیت های سازمان، با شناخت درست از شرح وظایف دیگر حوزه های تخصصی میتوانند ارجاع مناسب و نتیجه مندی مناسب را به دنبال داشته باشند.

وی همچنین خواستار نظام مند شدن ملاقات های مردمی با مدیران کل، انتقال درست و به هنگام پرونده ها، بازنگری شیوه نامه میز خدمت و بررسی رویکرد های فعلی برای ارتقا سطح کیفی خدمات شد.

کد خبر 3694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد