انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی استان کرمانشاه با نیروی انتظامی

تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با فرماندهی نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دیدار دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

این دیدار که با حضور مدیرکل بهزیستی، معاون امور اجتماعی و معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان و با حضور سرهنگ آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان، سرهنگ یارمحمدی رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی در دفتر سردار جاویدان برگزار شد، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: نیروی انتظامی به وظایف و خدمات سازمان بهزیستی آشنایی دارد و در بسیاری از اهداف و وظایف در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه بهزیستی و نیروی انتظامی دارای وجه مشترک هستند.

 سردار جاویدان گفت: اقدامات فرهنگی، آموزشی و پیشگیرانه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارای بازدهی بیشتری بوده و ما تلاش کرده ایم اقدامات سلبی و انتظامی را به سمت اقدامات فرهنگی سوق دهیم که به حمدالله نتیجه خوبی نیز داشته است.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به بروز و ظهور پدیده های جدید در بحث آسیب‌های اجتماعی در جامعه، گفت: حساسیت موضوع آسیب ها به حدی بالاست و حائز اهمیت بوده که جزء دغدغه های مقام معظم رهبری به شمار می آید به طوری ایشان خود شخصا  به مبحث ورود کردند و جلساتی را جهت پیگیری امور به طور مداوم با مسئولین تشکیل می دهند.

 وی تصریح کرد: هر چه فعالیت های پیشگیرانه بهزیستی بهتر باشد موجب کاهش پرونده های جرم و جنایت در دستگاه‌های قضایی می شود و در این زمینه نیز نیروی انتظامی آمادگی کامل همکاری با سازمان بهزیستی را دارد.

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار  ضمن تشکر از خدمات دلسوزانه و بسیار خوب نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی همیشه به عنوان یار و یاور در کنار بهزیستی بوده است.


وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: با وحدت و همدلی می توانیم قدم های مثبتی برای کاهش و حل معضلات اجتماعی در راستای خدمت به مردم استان برداریم.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فعالیت ها و اقداماتی که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی صورت می گیرد، امروزه اجری بالاتر از جهاد در راه خداوند دارد.

گفتنی است، تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با فرماندهی نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شد.

کد خبر 3640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد