گیلان / آستانه اشرفیه | نشست دکتر حسین نحوی نژاد با نماینده محترم مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق معاون توانبخشی آقای تکاملی ، مشاور و بازرس ویژه آقای جهانبخش ، مشاور ورئیس دفتر خانم شادکام با نماینده محترم مردم آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی دکتر قربانی، نماینده شورای شهر آستانه و جمعی از مسئولین شهرستانی صبح روز پنجشنبه بیست و یکم شهریور ماه در بهزیستی شهرستان دیدار کرده و جهت بررسی مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست پس از خوش آمد گویی ریاست اداره بهزیستی و نماینده شهرستان از دکتر نحوی نژاد ، رئیس اداره بهزیستی به تشریح خدمات ارائه شده ی بهزیستی و کمبود و کاستی های این شهرستان پرداختند.

در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد نظرات پیشنهادی وحمایتی خودشان را جهت رفع مشکلات و هماهنگی جهت اختصاص اعتبارات و لوازم مورد نیاز توانخواهان را در اولویت اقدامات قرار داده و جهت بررسی مشکلات توانخواهان تحت پوشش و رسیدگی به امورات و تقاضای توانخواهان و افراد دارای معلولیت شهرستان با نماینده محترم مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی جناب دکترمحمد حسین قربانی ، به بحث و تبادل نظر پرداخت .

وی همچنین در خصوص مسکن مددجویان بااولویت مددجویان چند معلوله و احداث ورزشگاه در زمین پشت بهزیستی شهرستان تصمیماتی را اتخاذ نمودند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خصوص ضمانت تسهیلات  مدد جویان که بصورت زنجیره ای بتوانند انجام دهند مقرر شد با همراهی نماینده شهرستان با استاندار محترم استان صحبت کنند.

کد خبر 3639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد