البرز|خوشحالی مادر ۶ فرزند از بازسازی خانه و سرپناه خود

از خوشحالی زن و فرزندان کوچکش ، همه کارمندان بهزیستی به وجد آمده بودند زن با اشک شوق از همه تشکر میکرد و با زبان ساده و بی آلایش خود حمد و ستایش خدا میگفت و از زحمات بهزیستی تشکر میکرد.

گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : عقربه ساعت 10.27دقیقه صبح را نشان میدهد زنی قد بلند و لاغر اندام بر کنار دری کرمی رنگ تکیه زده حرکات سریع مردمک چشمان قهوه ای رنگش نشان از اضطراب و خوشحالی دارد منتظر خبری خوش است. ماشین ایستاد مدیر کل بهزیستی استان البرز همراه مدیر بهزیستی کرج و معاونین وی پیاده شدند در باز شد خوشحالی از چشمان زن مانند شراره های خورشید نمایان بود ، از خوشحالی زن و فرزندان کوچکش ، همه کارمندان بهزیستی به وجد آمده بودند زن با اشک شوق از همه تشکر میکرد و با زبان ساده و بی آلایش خود حمد و ستایش خدا میگفت و از زحمات بهزیستی تشکر میکرد.

کارشناس اجتماعی ماجرا را اینگونه نقل روایت می کند. موسسه خیریه بچه های آسمان وطن حامی کودکان کار و خیابان و خانواده های آنان می باشد. این موسسه در سال 1396 آغاز بکار نموده و هم اکنون قریب به 185 کودک و خانواده را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. پس از انجام بازدید از منزل یکی از مددجویان و مشاهده وخامت اوضاع محل سکونت آنان، و لزوم رسیدگی فوری به وضعیت منزل مسکونی آنان که نه تنها شرایط مساعدی برای زندگی ۶کودک این خانواده نداشت، بلکه هر آن ممکن بود آسیب جدی به آنان بدلیل عدم ایمنی و رسیدگی نکردن به اوضاع خانه، وارد گردد.

لذا پس از رایزنی بهزیستی، موسسه و ارتباط با خیرین محترم، اقدام به بازسازی کامل و ایمن سازی محل زندگی این فرزندان نموده و در طی مدت 45 روز و با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان، و با پیگیری های کارشنان بهزیستی کرج کار به نتیجه رسید و به دستور مدیر کل محترم که تاکید داشتند این ۶ کودک باید قبل از تاسوعا حسینی در منزل خود سر بر بالین بگذارند و نذرنان و سبزی خود را در مقابل خانه خود به جا آوردند امروز یکشنبه یک روز قبل از تاسوعا منزل مسکونی بازسازی شده و با وسایل و امکانات به این خانواده تحویل شد.

کد خبر 3614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد