مرکزی ا طرح مشق مهر به منظور تهیه نوشت افزار جهت دانش آموزان مناطق کم برخوردار در استان مرکزی در حال اجرا می باشد

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی : همزمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی ،؛فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند،به بهانه این روز چشم های گریان کودکان محروم، امروز چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره ،مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : همزمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی ،؛فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند،به بهانه این روز چشم های گریان کودکان محروم، امروز چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره ،مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند.

ایشان عنوان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود . 

امینی بیان کرد : بر همین اساس این اداره کل با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هر چه سریع تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم گردد، بر عهده دارند. 

این مقام مسئول از آمادگی پایگاههای بهزیستی استان خبر داد و اظهار کرد: این سازمان با استقرار پایگاه بهزیستی واقع در کل استان جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان را در انجام خواهد داد. 

وی افزود: از هم اکنون تا آغاز مدارس، مراکز و مجتمعهای بهزیستی در سراسر استان آماده دریافت البسه، لوازم تحریر و سایر کمکهای هم استانیها برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش است تا پیش از آغاز مدارس بین آنان توزیع شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: با توجه به حمایت بهزیستی استان از دانش آموز و دانشجویان برای رفع مشکلات این افراد نیز نیازمند یاری و کمک خیرین، اصناف، مؤسسات و شرکتها و همه مردم استان هستیم .

امینی در ارتباط با چگونگی پرداخت کمکهای نقدی بیان کرد: سامانه جلب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان #5*5*741* است که مردم میتوانند با وارد کردن کد فوق از طریق موبایل و سپس وارد کردن شماره کارت بانکی خود و رمز دوم آن به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کنند.

وی گفت: شماره حساب سیبا بانک ملی 2173455204003به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان مرکزی و شماره کارت 6037991899901403 بانک ملی نیز آماده دریافت هدایای نقدی مردم است .

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: طرح صدقه تلفنی به شماره 7728 یکی دیگر از راه های کمک به نیازمندان است که علاقمندان می توانند با این شماره تماس و مبلغ مورد نظر خود را اهدا کنند.

کد خبر 3608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد