هرمزگان | هرمزگان ، میزبان هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در اواخر آذر ماه میزبان هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر با اعلام این خبر گفت : اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، در راستای فعالیت های خود در زمینه ارائه خدمات رفاهی ، اجتماعی و فرهنگی به معلولین و تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی این گروه از افراد جامعه ، میزبان برگزاری میزبان هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس خواهد بود.

مدیر کل بهزستی استان هرمزگان با اشاره به نقش موثر و ارزشمند هنرنمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ ، تاثیرگذار ، متقابل و پویا در جهت توانمندسازی افراد معلول ، توانمندسازی و شناساندن توانایی ها و نقش های اجتماعی این افراد به جامعه را مهمترین اهداف برگزاری جشنواره تئاتر معلولین عنوان کرد و افزود : تئاتر معلولان ابزار نیست بلکه یک راهبرد است که با هدف شکوفایی استعداد و توانمندیهای این قشر باید بیشتر به این مقوله پرداخته شود.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در ادامه ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش نسبت به افراد دارای معلولیت ، ایجاد حس رقابت سالم بین گروه های نمایشی، تشویق به آفرینش هنری و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولین علاقمند به هنر نمایش را از تاثیرات جشنواره برای معلولین دانست.

رنجبر افزود در این راستا هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس با حضور 10 استان هرمزگان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان سیستان و بلوچستان ، کرمان ، یزد ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به میزبانی بهزیستی هرمزگان از تاریخ 28 آذر لغایت یکم دی ماه در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی بخش های مختلف جشنواره را شامل : صحنه ای ، خیابانی و محیطی ، کودک و نوجوان ، مسابقه نمایشنامه نویسی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی عنوان کرد و افزود : هنرمندان عزیز می توانند با مراجعه به پورتال اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به آدرس hormozganbeh.ir  نسبت به دریافت اطلاعات جشنواره ، فراخوان و فرم های ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان ابراز امیداوری کرد بتوان با استفاده از ظرفیت دستگاه ها و همراهی دستگاه های متولی فرهنگ و هنر در استان جشنواره مطلوب و در خور شأن معلولین و استان برگزار شود.

کد خبر 3601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد