اصفهان| بوئین میاندشت| توانمندسازی معلولان با ایجاد اشتغال پایدار

​جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه  با حضور قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی، مژگان ضیایی دهیار، حجت الاسلام و المسلمین ذالفقاری، تعدادی ازاعضای شورای روستا،  معتمدین محل و کارشناسان اداره بهزیستی در محل سالن اجتماعات دهیاری روستای تخماقلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، قاسم براتی در این جلسه گفت: در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه تعدادی کارشناس به عنوان تسهیلگر محلی و میانی رابط بین بهزیستی، شوراهای محلی، خانواده های معلولین و مردم محلی می باشند. وی در ادامه اظهار داشت: توانمندسازی معلولین و برابر سازی فرصت ها، بالا بردن عزت نفس، آگاهسازی خانواده افراد معلول و عموم مردم از طریق برگزاری کلاس های آموزشی؛ کمک به مناسب سازی محیط کار و زندگی، کمک به آموزش و ارتقای سطح آگاهی فرد معلول و خانواده از مهم ترین اهداف این شورا است.

براتی بر توانمند سازی معلولان با ایجاد اشتغال پایدار تاکید نمود و افزود: امید است با همکاری و تعامل بیشتر دهیاران، اعضای شورا و مردم محلی با بهزیستی این مهم امکان پذیر و زمینه توانمندسازی، ایجاد اشتغال پایدار و ارائه خدمات به جامعه هدف میسرشود.

کد خبر 3600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد