همدان|اغلب خدماتی که توسط سازمان ارائه می شود به نوعی کار فرهنگی است

جلسه شورای فرهنگی و امر به معروف با حضور مدیر کل بهزیستی استان ، مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی فرهنگی ،رابطین حوزه های تخصصی و شهرستانها برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه گفت : اغلب خدماتی که توسط سازمان ارائه می شود به نوعی کار فرهنگی است لذا اگر با یک برنامه مدون در توسعه مباحث فرهنگی و ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و جامعه هدف تلاش شهرستان حرکت کنیم در تمام بخش ها کار به آسانی انجام می شود.

وی از رابطین فرهنگی خواست تا در توسعه برنامه های فرهنگی نقش داشته و حتما پیشنهادات خود را به شورای فرهنگی ارائه دهند تا ببینند، چرا که  همانطور که ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف از اولویت های کاری ماست در مسائل فرهنگی هم باید کوشا باشیم.

حمیدرضا الوند  افزود: امیدوارم با ارائه راهکارهای مناسب و خلاقانه بتوانیم کار ماندگاری در ترویج مباحث فرهنگی انجام دهیم.

الوند گفت: مسئله امر و نهی و تشویق و هشدار، ریشه در درون هر انسانی دارد و فطرت پاک هر شخصی اعمال زشت و ناپسند را نمی پذیرد و نسبت به کارهای خوب روی خوش نشان می دهد

وی  افزود: امر به معروف و نهی از منکر هم می تواند نقش بازدارندگی و پیشگیری را ایفا کند و به حفظ و ارتقای سلامت فردی و سلامت اجتماعی کمک کند و هم می تواند نقش درمان و رشد را ایفا کند و از گسترش ناهنجاری ها و آسیب های گناه و فساد جلوگیری کند.

کد خبر 3595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد