پرداخت کلیه یارانه‌های سازمان بهزیستی به شکل الکترونیک طی دو ماه آینده

مدیرکل بهزیستی استان تهران از پرداخت کلیه یارانه‌های مستمر سازمان بهزیستی به مراکز توانبخشی به شکل الکترونیک طی دو ماه آینده خبر داد.

داریوش بیات نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه سازمان بهزیستی برای پرداخت یارانه‌ها به شکل متمرکز و از طریق سامانه گفت: این طرح ابتدا در خصوص یارانه مراکز شبانه‌روزی انجام شد و گام بعدی مربوط به مراکز روزانه توانبخشی، یارانه ویژه کودکان امداد بگیر و مراکزی است که به این کودکان خدمات ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه یارانه این مراکز همه به شکل سامانه‌ای و الکترونیک پرداخت می‌شود، اظهار کرد: اولین بودجه‌ای که امسال سازمان برنامه به سازمان بهزیستی کشور اختصاص دهد به شکل متمرکز و از طریق سامانه پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه یارانه مراکز روزانه هنوز وارد مرحله پرداخت الکترونیک نشده است، تصریح کرد: این طرح برای مراکز روزانه هم در دست اقدام است و به سمتی پیش می‌رویم که کلیه پرداخت‌های مستمر هم از طریق سامانه و هم به شکل متمرکز انجام شود. استفاده از سامانه الکترونیک شفافیت، سرعت، کیفیت و سلامت خدمات را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود با ضریب خطای کمتر و راحت‌تر پاسخگوی مخاطبان سازمان بهزیستی باشیم.

به گفته بیات نژاد نهایتاً ظرف یکی دو ماه آینده همه پرداخت‌های سازمان بهزیستی از طریق سامانه متمرکز انجام خواهد شد.

کد خبر 359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 0
    به خانواده هایی که از معلول شان در خانه نگهداری میکنند کمک هزینه نگهداری پرداخت کنید تا مجبور نشوند معلولشان را به این مراکز بسپارند.
  • خانم IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    2 0
    سلام چرا همه قیمتا بالا رفته ولی یارانه مستمری بهزیستی کم هست.؟ جواب سوال خواهشا بدین
  • سالار IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 0
    من دو ماهه ازدواج کردم ولی یارانه مستمر خانمم واریز نمیشه لظفا و خواهشن بگین چرا واریز نمیشه؟

خدمات الکترونیک پرکاربرد