چهارمحال وبختیاری | در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مشق مهر برای کودکان زیر پوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری،در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مشق مهربرای کمک به کودکان زیرپوشش بهزیستی استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری،در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مشق مهربرای کمک به کودکان زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت:این پویش ملی در راستای تامین لوازم التحریر و نوشت افزار ،البسه،کیف و کفش برای کودکان نیازمند زیرپوشش بهزیستی با شعار "مهر پایان ندارد" در حال اجراست. معصومه محمدی افزود:این پویش ملی برای دومین سال است که به صورت همزمان در سراسر کشور در مراکز و موسسات زیرپوشش بهزیستی اجرا می شود.
وی تعداد کودکان زیرپوشش بهزیستی استان را ۶ هزار و ۲۰۰ کودک برشمرد و افزود: سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال در این طرح جمع آوری شد.
وی گفت:این طرح از ۱۲شهریور ماه آغاز و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد. هموطنان ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۳۰۰۷۳۳ از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق اپلیکیشن‌ آپ با انتخاب گزینه «مشق مهر» کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

کد خبر 3585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد