گیلان | همیشه بین واقعیت و حقیقت تفاوت وجود دارد که ناشی از ارتقاء علمی جامعه است

نشست مشترک و هم اندیشی با محوریت مشاوره طلاق با حضور مدیر کل بهزیستی استان گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاون پیشگیری خانم دکتر نوبخت ، کارشناسان واحد مشاوره و راهنمایی استان و شهرستان های مجری طرح مشاوره طلاق ، روانشناسان و مشاوران مراکز حضوری غیر دولتی مربوطه و تحت نظارت شانزدهم شهریورماه در سالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این نشست دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عنوان کرد : حضور اندیشمندان و روانشناسان در حوزه سلامت روان جامعه که فعالیت می نمایند را به فال نیک گرفته و افزودند همیشه بین واقعیت و حقیقت تفاوت وجود دارد که ناشی از ارتقاء علمی جامعه است ، حقیقت ناشی از ارتقاء علمی جامعه است اما واقعیت مجموعه این عوامل به علاوه ناخودآگاه و هنجارهای جامعه می باشد.
وی گفت : بین چندین تفکر با هنجارهای جامعه می بایست همگونی باشد تا آمارها معنادار گردد در نظام تصمیم گیری در نظر گرفتن هنجارها و شاخص‌های جامعه در کنار مسائل علمی ، ضروری به نظر می رسد و آمارها را معنا دار می سازد وقتی در کرسی یک روانشناس قرار می گیرید.
دکتر حسین نحوی نژاد بیان کرد : ما در عصر انفجار اطلاعات هستیم ، لزوم تشکیل کمیته علمی برای تعامل بیشتر بسیار حائز اهمیت است ، تا به دیدگاه ها و باورهای یک کشور در کنار مسائل علمی احترام گذاشته شود .
وی در ادامه افزود : تعدد مراکز مشکل ها را حل نمی کند ، کیفیت کار مهم است ما باید کم کم به سمت ایجاد کیفی حرکت کنیم.
گفتنی است در این جلسه مشاورین مراکز و روانشناسان غیر دولتی ، روانشناسانی که در حوزه طلاق فعالیت دارند به اتفاق کارشناسان پیشگیری شهرستان های مجری طرح مربوطه دغدغه های خود را بیان نموده و در پایان جلسه مدیر کل استان به کلیه سوالات و ابهامات آنها پاسخ گفتند.

کد خبر 3578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد