سمنان ا برگزاری مراسم عزاداران کوچک

یکی از مخلص ترین ، بی ریا ترین و با صفا ترین مراسمات عزاداری سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) مراسم عزاداران کوچک است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با همراهی اعضای شورای معاونین ستاد استان در مراسم عزاداران کوچک در شهرستان سمنان شرکت کرد .

این مراسم به همت دفتر امور کودکان و نوجوانان معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان و همکاری مهدهای کودک در دهه اول محرم هر سال در استان سمنان برگزار می گردد .

علیرضا ایزدپور  : بهزیستی استان سمنان با تحت نظارت داشتن 135 مهد کودک و جامعه آماری بیش از شش هزار کودک و 450 پرسنل مشغول بکار در این مهدها دارای ظرفیت مناسبی  برای نهادینه کردن فرهنگ محرم و قیام عاشورا است .

وی افزود : آینده جامعه منوط به پرورش صحیح و تخصصی کودکان جامعه در زمان حال است و مربیان مهدهای کودک نقش مهم و تاثیرگذاری در آینده کشور دارا می باشند و سازمان بهزیستی کشور با دارا بودن پرسنلی متخصص و متونی هم راستا با فرهنگ جامعه در امر پرورش کودکان پر رنگ ظاهر شده است . 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : یکی از مخلص ترین ، بی ریا ترین و با صفا ترین مراسمات عزاداری سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) مراسم عزاداران کوچک است این مراسم با حضور کودکان پاک و فرشتگانی زمینی حال و هوایی خاصی دارد و امیدواریم زحمات و تلاش عوامل این برنامه مقبول حضرت حق و سید الشهدا قرار گیرد .

کد خبر 3567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد