کرمان |خدمات بهزیستی در تامین سلامت اجتماعی و پیشبرد اهداف نظام نقش بسیار موثری دارد

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در جریان سفر به شهرستان زرند به همراه  معاون توانبخشی – مشارکت های مردمی ، مشاور عالی مدیرکل  و رییس بهزیستی شهرستان زرند با حضور در دفتر فرماندار با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دراین دیدار علی صادق زاده فرماندار زرند از تلاش ها و خدمات ارزنده بهزیستی تقدیر کرد  و گفت : خدمات ارزشمند و متنوع بهزیستی به جامعه هدف و سایر اقشار جامعه نقش مهمی در سلامت اجتماعی و پیشبرد  اهداف نظام دارد .

 فرماندار زرند تلاش سازمانی چون بهزیستی را در گسترش فرهنگ پیشگیری ستود و افزود : ارتقاء سطح آگاهی جامعه در زمینه های  مختلف از جمله مهارت های زندگی بسیار ضروری است و بهزیستی با همکاری سایر بخش ها دولت باید این آموزش ها را فراگیر کند.

دراین دیدار عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز با تقدیر از همکاریهای ارزشمند فرمانداران با بهزیستی در شهرستانهای استان گفت :  پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح خدمات متنوع بهزیستی در حوزه های مختلف نیازمند همراهی و همکاری بین بخشی در سطح شهرستانها و استان است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با مهم توصیف کردن افزایش نشاط اجتماعی در جامعه افزود : اجرای برنامه هایی با هدف افزایش نشاط اجتماعی که به کنترل و پیشگیری از آسیب ها منجر می شود نیازمند هماهنگی های بین بخشی است که فرمانداران نقش بسیار مهمی در فراهم کردن این همکاری ها است .

 

 

 

کد خبر 3566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد