خراسان رضوی|250 خانوار در مناطق روستایی و 1500 خانوار در مناطق شهری دارای دو عضو معلول شناسایی شدند

دکتر پوریوسف در مراسم آیین واگذاری همزمان ۱۱۴ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش و ۳۲ پروژه اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس در گناباد گفت : از سال ۹۴ حدود ۱۱۶۳ خانواده دارای حداقل دو معلول و بیشتر در استان شناسایی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی دکتر پوریوسف در مراسم آیین واگذاری همزمان ۱۱۴ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش و ۳۲ پروژه اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس در گناباد گفت :  از سال ۹۴ حدود ۱۱۶۳ خانواده دارای حداقل دو معلول و بیشتر در استان شناسایی شدند و تا امروز ۷۰۵ مسکن به خانواده های دارای حداقل دو معلول تحویل شده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت داریم تصریح کرد:۲۵۰ خانوار در مناطق روستایی و ۱۵۰۰ خانوار در مناطق شهری دارای دو عضو معلول شناسایی شدند.
وی اعلام کرد: هم اکنون استان خراسان رضوی ۱۱ هزار خانوار دارای معلول و خانوارهای عادی نیازمند به مسکن دارد که تا کنون ۴۹۵۹ مسکن تحویل داده شده و بیش از پنج هزار واحد نیز در دست ساخت است.

لازم به یادآوری است در پایان این مراسم آیین واگذاری ۱۴۴ واحد مسکونی خانوارهای تحت پوشش و ۳۲ پروژه اشتغال مددجویان بهزیستی خراسان رضوی با حضور یزدان مهر معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی، توانمند سازی و امور مجلس بهزیستی کشور، مدیر کل بهزبستی استان، معاون مشارکتهای مردمی و فرماندار شهرستان گناباد و نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس با بهزیستی شهرستانهای خراسان رضوی در شهرستان گناباد به صورت نمادین به انجام رسید.  

کد خبر 3545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد