سمنان ا مهدیشهر ا حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور در استان سمنان

خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی قابل تقدیر و انعکاس است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور در سفر یک روزه خود به استان سمنان در یک افتتاحیه و دو بازدید از مراکز تحت نظارت این اداره کل شرکت کردند .

در این برنامه علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان ، احمد همتی نماینده مردم شریف سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر ، اسماعیل غنیان مدیرکل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ، نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند .

صادقی فر و هیات همراه در این مراسم مرکز منتاژ دسته سیم تجهیزات الکترونیکی آوای آرامش که در امر اشتغال بهبود یافتگاه اعتیاد و همسران ایشان مشغول بکار است را افتتاح و از مراکز بهبودی میان مدت آوای آرامش و معاینه فنی خودرو(اشتغال بهبود یافتگان) تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان واقع در شهرستان مهدیشهر بازدیدی داشتند .

صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور در این مراسم ضمن تبریک روز تعاون و ابراز خرسندی بمنظور حضور در استان سمنان و شرکت در برنامه ها و افتتاح پروژه ها عمرانی در استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و پرسنل اداره کل بهزیستی استان سمنان بر این نکته اشاره داشتند که خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی قابل تقدیر و انعکاس است و این خدمات باید بیش از پیش به آحاد جامعه معرفی شود .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا گزارشی از اقدامات و فعالیت های اداره کل بهزیستی استان در امر تعاونی ها داشته و تعداد افراد خدمت گیرنده در سه حوزه تخصصی توانبخشی ، اجتماعی و پیشگیری در سال 97 را از اداره کل بهزیستی استان تعداد 308540 نفر اعلام داشتند که این خدمات در قالب 342 مرکز در حال انجام می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در بازدید از مرکز بهبودی میان مدت آوای آرامش شهرستان مهدیشهر تعداد افراد خدمت گیرنده از این مرکز را ماهیانه تعداد 15 الی 25 نفر بیان و تعداد افراد خدمت گیرنده از مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد در مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان در سال 97 را شش هزار دویست سی و سه نفر اعلام کردند .

وی افزود : تعهد اداره کل بهزیستی استان سمنان در زمینه ایجاد اشتغال در سال 97 به میزان 439 نفر پیش بینی شده بود که با همراهی و تلاش مدیران و کارشناسان این اداره کل این رقم به تعداد 446 نفر تحقق یافته است .

کد خبر 3544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد