خراسان رضوی| بازدید معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور از اقدامات اشتغالزایی شهرستان‌های گناباد و بجستان و کاخک گناباد

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در سفر به خراسان رضوی از فعالیت‌های اشتغالزایی شهرستان‌های گناباد و بجستان و کاخک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خراسان رضوی، «ذوالفقار یزدان‌مهر» معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور ضمن واگذاری 144 واحد مسکونی خانوارهای تحت پوشش از 32 پروژه اشتغال مددجویان در شهرستان‌های گناباد و بجستان بازدید کرد و یک مجموعه 6 واحدی مسکن مددجویان را افتتاح کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از موسسه خیره بی بی نفیسه فعال در زمینه تامین جهیزیه و اشتغال، سوله اشتغال بسته بندی زعفران و پسته، خانه فرزندان دختران 12 تا 18 ساله  حضرت نرجس بجستان، ساختمان در حال ساخت اداری بهزیستی بجستان و موسسه خیریه حضرت زهرا کاخک گناباد فعال در امر جهیزیه و اشتغال مددجویان بازدید کرد.

وی همچنین از کارگاه تولیدی صدف گستر فعال در زمینه تولید پوشاک که زمینه اشتغال ۱۷ زن سرپرست خانوار را فراهم کرده است بازدید به عمل آورد.

کد خبر 3541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد