واگذاری ۱۴۴ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان خراسان رضوی/ ۱۱۳ هزار خانوار پشت نوبت دریافت مسکن

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور در آیین واگذاری ۱۴۴ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان خراسان رضوی، گفت: هم اکنون ۱۱۳ هزار خانوار پشت نوبت مسکن و ۵۰ هزار واحد در دست اجرا داریم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خراسان رضوی، «ذوالفقار یزدان‌مهر» معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور در آیین واگذاری ۱۴۴ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان، گفت: در شهرستان گناباد هم‌افزایی سازنده بین مجموعه مدیران ارشد وجود دارد که باعث توسعه شهرستان شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس بهزیستی کشور، ادامه داد: هم اکنون ۱۱۳ هزار خانوار پشت نوبت مسکن و ۵۰ هزار واحد در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه تعهد بهزیستی در سال ۹۸ ساخت ۷۶۰۰ واحد بوده است، گفت: ۵۰ هزار مسکن در دست ساخت و ۲۰ هزار واحد برنامه‌ریزی شده بهره‌برداری شود.

یزدان‌مهر با تاکید بر اینکه سال جاری سال پیچیدگی اقتصادی برای کشور بوده است، بیان کرد: جامعه مددجو در این شرایط آسیب بیشتری را متحمل می‌شوند که بهزیستی با سازماندهی هوشمندانه تلاش کرد بهترین عملکرد را داشته باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور، افزود: اعتقاد ما این است که با پرهیز از اقدامات مقطعی باید در جهت توانمندسازی توام با کرامت انسانی جامعه هدف گام برداریم.

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار برای مدجویان آنها را به عنصر فعال و پویا در جامعه تبدیل می کند، گفت: تعداد ۱۵ هزار واحد با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، بیش از ۵۲۰۰ واحد با قرارگاه محرومتی زدایی سپاه و ۶ هزار واحد با بسیج سازندگی در مناطق سیل زده و زلزله خیز تفاهم ساخت داریم.

یزدان‌مهر، تصریح کرد: در طی ۹۰ روز کاری موفق شدیم واحدهای آسیب دیده در سیل را به مددجویان تحویل دهیم که نوعی رکورد به شمار می آید.

وی در خصوص اشتغال مددجویان، اظهار کرد: در حوزه اشتغال تعهد به ایجاد ۵۴ هزار شغل در سال جاری داریم که استان خراسان رضوی ۴۸۰۰ اشتغال را متعهد شده است و روند رو به رشدی دارد. همچنین درنظر داریم خیرین کارآفرین و خیران اقتصادی را وارد عرصه اشتغال کنیم تا زنجیره تولید ایجاد شود.
 

کد خبر 3540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد