مرکزی  ا تخصیص ۲۲۰ میلیون ریال به حوزه کودکان کار

امینی از تخصیص بیش از ۲۲۰ میلیون ریال به حوزه کودکان کار در استان مرکزی خبر داد.

«زهرا امینی» با اشاره به اهمیت رسیدگی و توجه به کودکان کار گفت: این کودکان نیازمند یاری از سوی دستگاه های متولی و مسئولان هستند و باید در این راستا تمام توان خود را بکار گیریم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ میلیون ریال به حوزه کودکان کار در اراک تخصیص یافت است، افزود: برقراری بیمه برکت برای مددجویان بهزیستی استان مرکزی از جمله مهمترین فعالیت های است در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت بهزیستی از کودکان کار، طرح عیدانه از ابتدای امسال در شهرستان اراک اجرا شده که در این راستا ۱۱۰ کودک کار  شناسیی و به هر کودک ۲۰۰ هزار تومان داده شده است.

این مقام مسئول همچنین به توانمند سازی خانواده ها تحت پوشش و نیازمندان تاکید کرد و گفت: در این راستا سال گذشته ۱۵ میلیون تومان برای خرید چرخ‌های خیاطی برای خانواده‌های دارای کودک کار تخصیص یافته است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: در راستای آموزش خانواده از پتانسیل سازمان فنی و حرفه‌ای استفاده شده و با انتخاب مربی آموزش‌های لازم به آنها ارائه شده است.

این مقام مسئول به خدمات و فعالیت های بهزیستی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: بهزیستی به واسطه خاص بودن شرایط جامعه هدف خود باید فعالیت های گسترده ای را در زمینه کمک به این عزیزان انجام دهد که بحمدالله تا کنون با کمک و مشارکت خیرین و نیکوکاران موفق عمل کرده است.

کد خبر 3530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد